clary-kuzola.reismee.nl

Gelijk al het eerste goede doel!

Tsjonge, wat kan er toch veel gebeuren in een week tijd!

De ZA-reiscommissie is bijeen geweest om de problemen met het busvervoer te bespreken en mogelijke oplossingen te bedenken. Er zijn verschillende opties uitgekomen, waarmee we weer verder kunnen.

Consequentie van het bovenstaande was wel, dat we eerder nog geen overnachting dorsten te boeken, omdat het in Stellenbosch duur is en Franschhoek wel leuk, maar niet zoveel reuring heeft.

Accommodatie ertussen in was er voldoende, maar dat hangt dan ook weer van vervoer af.

Om een lang verhaal kort te maken: Mary googlede nog even en vond een locatie op ca. 1 km van Stellenbosch. Het grappige is, dat deze zelfde locatie eerder niet voldoende ruimte had. Waarschijnlijk was een eerdere reservering niet doorgegaan en popte hij opeens weer op. Het moest gewoon zo zijn….
We hebben een optie genomen, omdat het nog de fiat nodig heeft van de collega's van de accommodatiecommissie. Maar ik denk dat dat wel goed zit….

Verder hebben we een verzoek gekregen van Baba, de dirigent van The Legacy Gospel Choir. Dit koor is zover dat ze een cd willen gaan uitbrengen, maar ook - of juist - in ZA gaat de kost voor de baat uit.

Er is besloten om alvast een aantal cd's te bestellen en op voorhand te betalen, zodat Baba de kosten voor opname, kopiëren e.d. kan voldoen.
Op deze manier kunnen wij dit koor op voorhand al ondersteunen.
De oproep naar onze koorleden is rondgestuurd bij Kuzola en de bestellingen lopen goed!

Wel gaaf dat wij in maart met een koor samen gaan zingen dat dan al een cd op de markt heeft!
Nu wij nog!

Clary de Reus

En - bedacht ik later - niet alleen zij... ook het Khayelitsha United Mambazo Choir hebben al verschillende cd's op hun naam staan!

Aline

Hoi wat leuk om te lezen. Het gaat een super reis worden. En respect voor het vele werk dat jullie verzetten! Kus, Aline

Elli Bodewes

Leuk om onze vorderingen zo terug te lezen op dit blog! Je bent echt een kanjer Clary, zoooo blij dat je meegaat!,

Ineke Bosman

Hee Klaartje
Wat leuk om bij te blijven met de plannen van ons leuke koor.
Ik ben blij met je meis xje

Karin Koks

Dat gaat zeker goed. En leuk dat we een contact, een afspraak hebben en gelijk al kunnen ondersteunen. Doe mij maar 3 cd's, ga ik er een paar weggeven met de Kerst ;).

Clary

Ha Karin,
Ik heb je op de lijst gezet. Hartelijk dank namens Baba van The Legacy GC.
Het gaat goed met de bestellingen; Al meer dan de helft is verzegd. :-D

Elly

Wat leuk om via jouw blog te lezen van jullie voorbereidingen en zo geniet ik volgend jaar toch een beetje met jullie mee.

Cisca

Zo, Clary wat ben je toch een bezige BIJ ziet er top uit!
Leuk om te zien, kan ik toch een beetje mee genieten!

Tineke

Harstikke leuk om via deze mooi opgezette blog op de hoogte te blijven van alle zaken rondom de
de Zuid-Afrika reis.