clary-kuzola.reismee.nl

De bus en koor

Even voor de weet: ik heb alle Kuzola-leden op de mailinglijst gezet op een enkeling na die dit zelf al had gedaan. Mochten jullie dit om welke reden dan ook niet willen, is een berichtje naar mij voldoende Afmelden blog Clary

En dan nu de update:

Koren

Behalve met het Khayelitsha United Mambazo Choir

en het koor van Andisiwe heb ik ook contact gehad met het Simunye Gospel Choir in Franschhoek.

Zij willen graag met ons zingen. Leuk!Later bespreken we het hoe en wanneer, maar zij - en wij - hebben er nu al zin in!

Transport

Het organiseren van busvervoer in ZA gaat maar moeizaam. Enerzijds omdat hun manier van werken wat afwijkt van de onze en anderzijds omdat wij alleen nog maar een globaal programma te bieden hebben. Dan wordt het voor hen ook een beetje natte-vinger-werk - met het daarbij behorende prijskaartje.

Nu bij mijn contact in Hermanus een balletje opgegooid. Wie weet wat daar nog uit kan komen.

Er zijn meerdere lokale opties: Openbaar vervoer in Kaapstad:
- MyCiti (witte bussen met rood/blauw logo)
- Minibusjes
- Golden Arrow busjes (witte busjes met oranje/groen logo)
- Metrorail (of metrofail, zoals ze zelf zeggen)
- Taxi's
- Ubertaxi's

Misschien is dit wel iets om toch serieuzer naar te kijken.
Vooral de mogelijkheid om met het minibusjes te gaan heen-en-weren, lijkt me erg spannend. Maar of we dit allemaal de hele vakantie zouden willen….

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!