clary-kuzola.reismee.nl

Bijpraten

Afgelopen dinsdag hebben we - de ZA-reiscommissie - de Kuzola-reizigers bijgepraat.

Op voorhand had ik de praktische info op een rijtje gezet en in een wel 10 pagina's tellend bestand gezet. Een mens moet wat te lezen hebben, nietwaar? Niet alle informatie komt van mij, hoor, wees gerust. Ik heb ook wat info bij de voorbereidingen van de ZA-reis van een andere koor gevonden. Beter goed gepikt, dan slecht bedacht, toch?
Iedereen heeft nu in een overzicht wanneer wie vertrekt en terugkomt, naar welke plaatsen we gaan, met wie we gaan zingen en welke koren we nog gaan benaderen.

Het was een gezellige bijeenkomst: vragen werden gesteld en voor zover mogelijk beantwoord.
Het is nu niet meer zo abstract en wordt het wat tastbaarder (bij wijze van spreken dan, hè) . De ZA-reizigers weten voor de zomerstop in ieder geval hoe de stand van zaken is en waar we verder nog aan moeten werken.
We zijn hartstikke blij met wat we al op de rit hebben en vooral met de fijne reacties die we naderhand gekregen hebben. Dat doet een mens goed, die schouderklopjes.

Will en Hiltje

Fijn dat wij op deze manier op de hoogte worden gehouden bedankt hiervoor Clary!

Wij begrepen dat de tickets al waren besteld en aanbetaald wat wij beiden eigenlijk gemist hebben wat de prijzen uiteindelijk zijn geworden daar zijn wij best nieuwsgierig naar......

Clary de Reus

Ha meisjes,
De prijs van de tickets (725) hebben we ooit tijdens de pauze van een repetitie genoemd. Toen hadden we het ook over verschil KLM (rechtstreeks en duurder) en British Airways (1 overstap en goedkoper). Mogelijk waren jullie er toen niet bij; heb dat niet zo in de gaten gehouden...
Dat is tot nu toe de enige prijs die vaststaat. De rest zijn vaak ongeveer-prijzen in ZAR en we hebben nog niet alles rond.
Maar maak jullie geen zorgen: we proberen voor een dubbeltje op de eerste rang te komen! ;-)