clary-kuzola.reismee.nl

De voorbereidingen

Ja, het is gelukt! De nieuwe reisblog voor de zangreis met Kuzola is een feit. Met wat hulp van de beheerder, dat dan weer wel....

De afgelopen maanden is de ZA-reiscommissie achter de schermen flink aan het werk geweest. Deze reiscommissie bestaat uit Elli, Mary T., Gerdie, Karin K. en mijn persoontje.
We hebben onszelf onderverdeeld in de verschillende werkgroepen, waardoor we zo ook het algemene overzicht houden.
Die werkgroepen zijn als volgt ingedeeld:

Reis: Clary en Inge

Onderdak en eten: Mary T., Renée en Jane

Koren/optredens: Elli, Karin K. en Clary

Goede-doelenpot/sponsoring: Gerdie, Marie-Louise en Will

Programma: Elli, Yael en Karin R.

Dit zijn op dit moment even de belangrijkste verdelingen. Op een later tijdstip zal een verdere taakverdeling worden gemaakt, waarbij we zo veel mogelijk alle ZA-reizigers betrekken.

Morgenavond komt de hele groep we bij elkaar. Voordat de zomervakantie begint, willen we graag iedereen op de hoogte brengen van de laatste stand van zaken, vragen beantwoorden en vooral: de voorpret delen met z'n allen!