clary-kuzola.reismee.nl

Dagje rustig

Vandaag hadden we een rustdag; ieder trok zijn eigen plan en ging met 2 of meer haars weegs, naar het centrum, met de hop-on-hop-off door de stad, naar de tafelberg of lion's point, vul maar in....
Toiny, Elli en ik gingen naar de Waterfront om daar met Simphiwe verder af te praten voor de workshop morgen bij de mannen van Khayelitsha United Mambazo Choir. Ook Andisiwe kwam die kant op om ons naar een winkel te brengen waar een djembe aangeschaft kon worden. Het bleek nl. goedkoper om hier een nieuwe aan te schaffen - en daar waar hij nodig was achter te laten - dan om er eentje mee te nemen met British Airlines vanuit Nederland.

's Middags hebben we bij de Pan African Market wat rondgekeken en rond etenstijd gingen we een vorkje prikken in een van de restaurants in de Main Street. Het eten was heerlijk, maar de kok nam zijn tijd; we waren 5 minuten te laat voor de geplande repetitie. Oepsie...

Btw: had ik nog niet gemeld, maar ik ben 2 dingen kwijtgeraakt: m'n bankpas - vermoedelijk in Langebaan (ja, ik heb hem al geblokkeerd) en m'n horloge - waarschijnlijk in Muizenberg toen ik m'n rugtas afdeed. Maar op de een of andere manier kan ik er niet wakker van liggen. Ik leef nog - en hoe!

Ook nog vergeten te zeggen dat ik zaterdag van een aantal dames van het koor een overheerlijke fles Raka heb gekregen, als een soort dankjewel voor bewezen diensten. Ik schoot er spontaan vol van....
Thnx, ladies, ik ga er lekker lang met kleine nipjes van genieten. Mwah mwah!

Reacties

Reacties

Annemarie

leuk hoor.

Marieke

Lijkt me een mooi nieuw verjaardag in mei. Een nieuw horloge???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!