clary-kuzola.reismee.nl

Met Klaarrie op safari

Vandaag een game drive gedaan in Buffelsfontein. We konden niet wachten tot we bij later bij Aquila waren.
Wat was dat indrukwekkend. Vooral het eerste deel, waar de dieren zich van hun beste kant lieten zien: gnoe's, springbokken, zebra's, giraffen, waterbuffels, antilopes, neushoorns, zoveel... en sommigen met jong...

Hoe vervelend het ook is en klinkt, maar door de grote droogte hebben wij kans gehad om meer van deze dieren te zien. Er valt niets meer te grazen, waardoor deze dieren bijgevoerd moeten worden. Heel bizar dat dit ongeluk een beetje ons geluk was.

Nu weer in Langebaan, omdat er ook geen bankgebouw in Yzerfontein is en we nog teen en tander te betalen hadden... en meteen maar weer neergestreken voor een hapje en een drankje en lekker nagenieten van de safari.

Voor de reis-Kuzolala's gaat het rap nu. Ik weet niet of we nog in de ether zijn voor die tijd, maar we wensen jullie nu alvast een heel goeie reis. En we gaan er gewoon van uit dat Toiny erbij is!

Doeiiii, tot gauw!

Reacties

Reacties

Lia Haasnoot

Leuk om te lezen hoor! Wat heerlijk zo rond te trekken. Vorig jaar was ik in Zuid-Afrika, En voor de tweede keer. Soms herken ik de plekken en gebeurtenissen waar je over schrijft. Ik leef mee en verheug me op je berichten en op de belevenissen samen met Kuzola.
Veel plezier,
Lia
vriendin van Ineke Bosman en Elli Bodewes

Toiny

Gelukkig op de valreep weer voldoende opgeknapt om mee te kunnen. Nu de laatste voorbereidingen.
C u there! Xxx

Dominique

Leuk om te volgen!!!
Hou me op de hoogte aub.
Dank en heel veel plezier!,
Groet, Dominique
doromeny@xs4all.nl

Sophia

Wat een indrukwekkende haring! Prachtig! Hoe mooi kan zingen verbonden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!