clary-kuzola.reismee.nl

Yzerfontein

Gisteren heerlijk uitgeslapen. 't was even afkicken zo zonder wifi, maar dat ging verrassend goed. Dan is er zomaar ruimte voor persoonlijke gesprekken en ontboezemingen.

Er werd een strandwandeling gemaakt en Inge en ik stortten ons op de was. Niet dat het echt vuil was, maar we hadden nou eenmaal een wasmachine ontdekt.... Om het water ook uit de wasmachine te krijgen, was een ander verhaal. De opvang van het spoelwater was vol en toen stroomde het daarna weer terug in de machine. Blèh!

We hebben Inge ook een special treatment gegeven want diens hoofd begon lekker vol te zitten. Overigens, de lip van Gerdie neemt langzaam maar zeker normale proporties aan en ze hoeft niet meer bij de lage alten mee te zingen.

Daarna gingen we op pad om te lunchen en om wifi te zoeken. Beide ging niet gemakkelijk. Sommige restaurants serveren niet meer na een bepaalde tijd en voor wifi moesten we het dorp uit. Daar hadden we gelukkig weer even contact met de thuisblijvers.

Terug in ons heerlijke huis (het heet 'Happy feet') zaten we elk met een boek op het terras te genieten van de zon en de zee, met een onderbreking om nog een special treatment te doen. Hiervan is het resultaat nog niet bekend, maar de eerste tekenen waren hoopgevend.