clary-kuzola.reismee.nl

Rotstekeningen

Hallo allemaal, door het gestuntel met het blog gisteravond, is er waarschijnlijk ook geen bericht uitgegaan naar alle volgers. Hierbij alsnog. :-)

Groetjes, Clary

--------------

Potverdrie-dozie-dubbeltjes!!

Dit is nu al de zoveelste keer dat de wifi-techniek me in de steek laat. Net op het moment dat ik wil opslaan, valt de verbinding weg. Hele verhaal weer weg, grrrrrrrr...... Ik weet het, dit is Afrika en ik kan niet hetzelfde verwachten als in Nederland, maar ik baal stevig!

Laten we maar naar de dag van vandaag gaan. Allereerst hartelijk dank voor al jullie reacties tot nu toe. Ben er blij mee, ga vooral zo door! De foto's kan ik nog steeds niet laden. Best jammer, want ik had jullie er graag een beeld bij gegeven. Misschien lukt het morgen op een ander adres. Houd moed!

Moest vandaag met de billen bloot; als tweede chauffeur mocht ik vandaag aan de bak. Heb 20 jaar geleden eens in een bus gereden, maar dit is een automaat en bovendien rijden ze hier LINKS. Er waren 2 lange stukken gravel road bij, waar je niet harder mocht dan 40 km/hr. En dat moet je ook niet willen, geloof me! Maar ik heb dus wel weer een grens verlegd, toevallig.....

Het voordeel hiervan was dat de dames op hun gemak de omgeving in zich konden opnemen. Ze hebben bavianen, parelhoenders, springbokken, reebokken gespot. Vogels ook, maar niet zoveel als ze gehoopt hadden. Op de ruim 2 uur durende rit kwamen we op de heenweg 2 auto's tegen. Op de terugweg was het spitstijd, wel 6 auto's! Soms waanden we ons helemaal alleen in dit Afrikaanse landschap; de stilte was soms hoorbaar....

De tekeningen van de olifanten waren prachtig: onvoorstelbaar dat ze zo lang geleden gemaakt zijn.

Wat Snot, Snuf en Snuitje betreft: het gaat steeds beter. Nog niet helemaal ervan af, maar beter als het was. Bij terugkomst nog even snel afkoeling gezocht in het zwembad, waarna we aan konden schuiven voor een overheerlijk bord Bobotie.

's Avonds hebben we nog gezongen voor onze gastvrouw en -heer. Vonden ze echt heel leuk. We hebben lekker nog een uurtje bij elkaar gezeten en van alles uitgewisseld over (Zuid-)Afrikaanse muziek.

Reacties

Reacties

Jantine (vriendin van Inge)

Wat een mooie belevenissen. Fijn dat het met de verkoudheden wat beter gaat.
Tip tegen wegvallende wifi: je verhaal eerst in Word (of een dergelijk programma) typen en opslaan en dan knippen en plakken in je blog ?
Veel reisplezier!
Groetjes
Jantine

Marva Lopes

Lieve Clary, wat prachtig allemaal.
Bedankt voor het delen, dat waardeer ik heel erg. ??
Geniet intens van alles daar en geniet ook een beetje voor mij. Blij dat het wat beter gaat met je verkoudheid want snotteren achter het stuur is knap lastig toch? Heeft de Bobotie gesmaakt ? Ja hè? Veel plezier en tot de volgende belevenissen. Liefs, groetjes en kusjes. Marva ? ? ?

Clary de Reus

Ha Jantine, tot gisteravond wist ik niet dat ik kon knippen en plakken op m'n tablet. Heeft Inge voor me uitgevogeld gisteravond toen het verhaal om de een of andere onverklaarbare reden in de blog van de camino terecht kwam. Ik barstte nog net niet huilen uit.... :-p.
Bedankt voor het meedenken! x

gera

Ik lees met veel plezier jouw verhalen. De foto''s van Cape town doen me weer denken aan 2013.
Geniet er van daar.

Heleen

Zo! Dapper hoor, een bus rijden en dan nog wel links.
Jantine was me net voor met haar knip-en-plaktips.

Lia

Dank je wel voor alle mooie reisverslagen! Dank je wel voor alle genomen moeite, want het kost allemaal veel tijd! Na een vermoeiende dag jezelf terugtrekken en gaan schrijven, foto's uploaden, wifi voor elkaar zien te krijgen. De site ReisMee is ook erg overzichtelijk! Goed uitgekozen. Ik vraag me af of je ook tekst op kan slaan in een concept-mail? En daarna knippen en plakken. Ik ben benieuwd naar de foto's van de rotstekeningen. Lieve Clary, nog mooie dagen toegewenst!

Marianne Kramer

Wat ben je ook een wereldwijf, Clary!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!