clary-kuzola.reismee.nl

De tijd gaat snel....

Jemig, wat vliegt de tijd! Waar waren we ook alweer gebleven?

O ja, de Afrika-middag.
De Afrika-middag was een geweldig succes!
Wat heeft de Goede-doelencommissie hard gewerkt om het zo'n groot succes te maken! Hulde meiden!
Het ASO-koor (Alkmaars Straat Orkest) en de djembé-band Zamana verleenden spontaan hun medewerking; het moet een heerlijk feest geweest zijn, heb ik me laten vertellen. Ik zat in een land ver weg en heb het een beetje kunnen volgen van afstand, maar wat had ik er graag bij geweest….
Hapjes zijn o.a. door Karin R. gemaakt en iedereen heeft extra handen opgetrommeld voor de rommelmarkt en de fancy fair. En ter afsluiting was er nog een gezamenlijke maaltijd.
Ik zal gerust mensen/commissies vergeten om te bedanken; hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen.

De Kuzola-tasjes waren net op tijd klaar; afgelopen dinsdag zijn ze tijdens de repetitie uitgedeeld aan iedereen die toen aanwezig was.


Yael en Elli hadden een boekje gemaakt met ideeën om de vrije tijd te besteden in Zuid-Afrika. Leuk geworden, ladies!

Het busvervoer
Voor een aantal dagen hebben we het busvervoer vastgelegd, en wel voor de dag van aankomst; vervoer van Kaapstad naar Stellenbosch (hier blijft de bus 4 dagen tot onze beschikking); vervoer van Stellenbosch via Aquila naar Hermanus en als laatste weer naar het vliegveld van Kaapstad. Het Uthando-project is inclusief busvervoer Kaapstad - Khayelitsha, daar hoefden we niets voor te regelen.

Verder vragen we onze contacten in Khayelitsha welke busjes zij zelf gebruiken, lees: die betrouwbaar zijn. Hetzelfde geldt voor vervoer naar The Legacy GC in Zwelihle.

Projecten en Game reserve Aquila

In overleg met de ZA-reizigers zijn een bezoek aan het Robbeneiland, de Aquila Game Resort en het Uthando-project vastgelegd. Bij die laatste ben ik zelf 5 jaar geleden geweest en dat heeft destijds een diepe indruk gemaakt. Ik ben zo blij dat jullie met een bezoek ingestemd hebben, want die ervaring wil ik jullie niet onthouden!

A propos, het restant van de thermoskannen is verkocht of gereserveerd.
Ook zijn er weer kaarten in de verkoop. Doe je best en vraag eens rond wie er nog een setje wil. Laat het dan even aan Will of aan mij weten.

Reacties

Reacties

Elli Bodewes

Genieten hè!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!